emrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazında xxx.html?yorum=ikincisayfa şeklinde vermişsin ama kodda yorum değişkeni yok. oradan bir karışıklık çıkmış olmasın? kodda sayfa değişkeni var.
tabiki doğru değişkeni yazınca öyle hata veriyor örnek olarak yazmıştım onu

Ve hala fikirlerinizi bekliyorum nasıl çözceğimle ilgili