r10.exe kafadan attim değişik bişeydi o10.exe gibi bişey masaüstüne iniyor bunu silebiliyorsunuz. Ama Windows/system32/ de svvchost.exe diye bir dosya iniyor bunu mutlaka silin yeni sahibi de aramızdan biri zaten terbiyesizlik resmen bu.