Konu
Şeytan
07-01-2006, 19:26:41
#11
SaTuRN
Üyeliği durduruldu
foğru olduğuna inanmıyorum çünkü hem böyle prof. olmaz..
hemde einstein yahudiydi tanrinin ve seytanın varlığına inanırdı.. gerçi gençliğini bilemem.. zaten yazıyı olkuyunca pek gerçekmiş gibi gelmiyo.