troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben oyuncan'ı iyi bir fiyata (benim için gayet iyi) amerikalılara geçenlerde sattım 100bini görüyordu hafta sonları. Özellikle amerikalılar HİT fakiri olduklarından hiti görünce ağızları açık kalıyor. Sahibi satmak isterse sitepoint iyi pazar.
Geçen gün digitalpointten özel mesaj geldi turkish link diye adam oyuncan.com için link aldı bende merak ettim sordum nerelisin diye USA dedi Türk'ün birinden satın aldım siteyi falan bende merak etmiştim kim bu Türk diye demekki sen mişsin