TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani o arkadaşın girmesi imkansız öyle mi?yaşını doldurmadan önce başvursa yinede temmuzdaki sınava dahil olamaz mı?

girmesi mümkün değil. ben kayıt olurkende aynı sizin olayı gördüm. bi çocukta yaşı tutmuyodu sınav zamanına yaşım dolacak siz kaydımı filan yapın ücretimi ödeyeyim filan dedi. sekreterde sürücü kursu sahibine anlattı olayı. sürücü kursu sahibide olmayacağını söylemişti. mantıkende olmaz zaten.