orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankette 7.soruda

d. Cola Cola bakarım bulamazsam , cola turka alırım eklenmeli bence.
Aynen katılıyorum kolaların içinde en güzel tadı olan bana göre coca cola...Pepsi çok şekerli ve asitli cola turka da ondan eksik kalmaz...