G60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir daha ki sınav ne zaman? 2 senedir yazılacağım üşeniyorum. Yazılayım artık.

7 temmuzda bi dahaki sınav.

TReX ; şu an kayıt olabilirsin 7 temmuzdaki sınav için.