Zupermen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 24 Ocakta doğdum.25 inde kayıtlar vardı 17 şubat sınavı için ama ben arkadaşı bekledim.Yani kayıt tarihinin bittiği günden bir gün önce doğman gerekiyor diye biliyorum.
bana kayıt tarihleri listesi lazım biliyor musun peki?