Konu
21 Nisan 2007 Ehliyet Sınavı Cevap Anahtarı
21-04-2007, 19:01:33
#4
EFO
Ben 24 Ocakta doğdum.25 inde kayıtlar vardı 17 şubat sınavı için ama ben arkadaşı bekledim.Yani kayıt tarihinin bittiği günden bir gün önce doğman gerekiyor diye biliyorum.