yaşını hemen doldurup girdin sanırım.sınav tarihi ile 18 yaşını doldurma arasında bi süre olması gerekiyor mu?
diyelim 15 nisanda yaşını doldurmuşsun , 21'indeki sınava girebiliyor musun?yoksa en az 1-2 ay öncesinden yazılıp kursa gitme zorunluluğu var mı?