Gokchan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim The Hawk;
Türkçe sitelerinizi öncelikle Türkçe dizinlere ekliyorum.Geri kalan eklemeleri ise açıklamaları ingilizce olarak yabancı dizinlere kaydediyorum.Çünkü günümüzdeki Türkçe dizinlerin sayısı malum
Türkçe dizinlerin sayısının az olması bence iyi. Henüz "birileri"nin dizin olayına el atmamış olması sevindirici. En azından "dizin"ler henüz "özgün" durumda. İleriye dönük olarak düşünülebilecek bir proje aslında dizinler. Hem siz başarıya ulaşıyorsunuz, hem de insanlar sizin aracılığınız ile fayda sağlıyorlar. Evet, bu alanın öncüsü DMOZ, lakin orada bir dolu usulsüzlük dönüyor malesef. Yerli ve adaletli bir "dizin" , onlarca boş/gereksiz dizin olmasından iyidir diye düşünüyorum.