Aşk çok namkör bir duygudur (yada hastalıktır bana göre) arkadaşlar bu yazıları boşuna yazmayın . Gerçekten Aşık olan ailesini pek dinlemez... Sevgi ayrıdır ama sevgi ile aşk bir değildir. Sevgi mantığın önde olduğu bir ilişkiyi beraberinde getirir. Mantık önde olduğu için ailenizde sevgilinizi kabul eder.. Saçma gelebilir ama bu böyle ne yazıkki ...