çok güzel ve acıklı bir hikaye bir laf duymuştum atasözümü bilmiyorum ama ''aşk acısı çekmeyen hayatında hiç acı çekmemiştir'' diye o aklıma geldi bi an
ben çok beter çekiyorum hala

ama onu bulucam beni sevmesede bir kez görmek istiyorum. tek isteğim bu. umarım olur.