Annem begenmezse huyunu begenmez. Veya şöyle anlatayım. Benim göremediğim birseyi annem görebilir. Eger bana da mantıklı gelirse dediğim gibi yaparım. İkilem arasında kalırsam dediğimi yaparım. Ortasını bulmaya calısırım. Ama ortasını da bulamazsam, son satırı uygularım.
Ben begendiysem annem de begenir diye yazdım zaten. Ben begendiysem, annemin begenmemesinin bir önemi yok diye birşey yok. Burda anlatmak istediğim, benim göremediğim olumsuz bir durumu annem bana söylerse, bana da mantıklı gelirse dediğimi uygularım.
uzgunum bu konuda hiç katılmıyorum o zaman sen mantıksal seviyosun ki bana göre bu aşk degil katılan varsada mesajlarını bekliyorum acaba benmi yanılıyorum?