sevgi fedakarlıktır. karşılıklı kendinizi bambaşka bir insan haline sokmayacak şekilde ( zaten olamaz ) fedakarlıklar yapabiliyorsanız o zaman birbirinizi seviyorsunuz demektir.bunlar da saygı ile olur.
Annemin neden sevdiğim kızı sevmediğini öğrenirim önce. Bir bakalım anneminizin gördüğünü olumsuz birşey mi var bizim göremediğimiz dimi ? Iyy hiç sevmedim gibi saçma bir söz ile de hareket edilmez.Böyle bir durumda da yapacağınız şey annenizi sağınıza eşinizi solunuza almanız olacaktır. Birini önünüze diğerini arkanıza değil...
Sonunda annemi tanıştıracağım akıllı bir bayanı buldum. geçen hafta annemle eşim olmasını istediğim kişiyi tanıştırdım. Sağolsun annem benden de çok sevdi gelini olacak kişiyi

Belkide olay arz talep meselesi idi. annemin dizi problemli idi.Gelini olacak kişide fizik tedavi uzmanı.hem muayene hem tanışma oldu...

damardan girdim belkide..
Kaynana gelin sorunlarının yaşanmaması erkeğe bağlı derim ben.