Annem sevgilimi seçmezse gider durumu anlatırım ne kadar çok sevdiğimi vs. annemi bu duruma mutlaka ikna ettiririm çünkü sonuçta annemdir ve benim iyiliğimi istiyordur...Heee kız annemi istemezse de aynısını denerim eğer kız baktım soğuk mu bakıyo bu konuya çekerim siittiri yalllahhhh...

Böyle yazdığıma bakmayın biraz moral bozukta 1.5 yıllık sevgilimden ayrıldımda ancak bu kadar oluyo...