ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Istediğiniz ünvanı alabiliyorsunuz ama ünvan içinde isim soy isimde geçiyor diye biliyorum. Babamın tekstil şirketi kendi şahsı üzerine ve istedigi ünvanı almıstı.. Ama ben arkadaşımızın dertsiz başına dert alma çabasına anlam veremedim şahsen, birde evden yapacaksa bu işi cok gereksiz gibi geldi. Yani gereksiz derken aldığı paraya kar ortağı aramak gibi birşey bu sonucta, vergisi dergisi defteri kalemi bitmez devletin
herkes senin gibi devleti paramızı yiyen bir ortak olarak görürse bu ülkeden hiçbir nane olmaz .Azcık mantıklı konuşun.