bu yazacaklarım Cyxe ile ilgili değil , ama bu konuyu okuyunca eski bir yaram deşildi bare yazıyım dedim
Türkiyedeki ilk shellcilerdenim diyebilirim , shell işi okadar zor bir iştirki ,çünkü bilgisiz kişilerle uğraşırsınız ,hiç bir kurulumu bilmezler , shell hesaplarında herşeyle oynamayı çok severler tıkır tıkır çalışan serverı adam bir bozar sonra ne yaptın diye sorduğunda kendi kendine bozuldu der , millet operini size yazdırmaya çalışır çünkü yazmayı bilmez bilmemek ayıp değil öğrenmeye çabalamaz bile ,serverlarına 10 kişi girdimi kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanırlar, bunlar hiç bir bilgileri olmadan birbirlerinin serverlarına clone sokar ddos çeker , ilk fırsatta hesabına abuk subuk şeyler kurar ... bu böyle uzayıp gider , böyle uzayıp gittiği için bu işi 2003 de bıraktım , çünkü bu iş para kazandırmaz ( kazandırırda bu strese deyecek kadar değil ) sinir bozar.