Konu
Herkez Shellci Olmasin.
20-04-2007, 16:01:03
#2
CaLViN
shell de para yok.götürüsü o kadar çok ki .o kadar bilgili bir insan kıytırık ircle uğraşmaz.
ha bu arada
Herke
s
türkçe öğrensin