Buraya Pek Uygun Bi Konu değil. Bu işin icinde 7-8 Seneden Beri varim. Banami Rast geLmiyor Ben mi bulamiyorum. Yaw arkadas bitane SağLam SHellci Olmaz mi ? Neden SürekLi kesintiye Uğruyoruz.
Shellci BahaneLeri : Ram değişiyoruz 10 dakka acilacak ?
(1 Ay sürüyor neredeyse)
Radyo Neden calismiyor ?
(Almanya Sunucusunda Sorun var 10 dakka sonra acilacak sabahalara kadar BekLeriz. )
Sunucu Neden Kapandi ?
(Amerikadan Fişi cektiLer)
Yaw arkadaslar Bunlar Bazilari Aklima geldiği icin Sinir Havli ile Yaziyorum ßunlari. Herkeze Lafim yok Elbet vardir sorunsuz Calisan kısıler.
Yapamayanlar Bıraksinlar ßu işi. 24 Saat Online Sekılde destek verebilecek kısıler Yapmali. Kolay gelsin..