Öncelikle dostum ben seni magdur ettiğimi düşünmüyorum öyle olsa diğer müşterilerde bundan olumsuz etkilenir ve sorun yasarlardı. Ben sorun oldugunu dusunmedim fakat Sen sorun oldugunu dusunup cozmekten cok foruma konu acma geregi duydun. İlk açtıgın konudada belirtmişin zaten ayrıca 2 Vps değiştirdigini soyledin ve onlardanda verim alamadıgını belirttin. "Şunuda belirtmek isterim böyle problemlerde bizden hizmet aldıgın için bize danısıp oncelikle kendi bunyemizde varsa vps makınanda bi problem onu cozume ulastırmamız gerekir." Kalın yazı ile belirttigim yerdeki amacım bundan onceki firmalardada bu tür problemi yaşamış olup cozme gereksinimi duymadan cekip gitmendir diye dusunuyorum. Biz sana destek vermemezlikte yapmadık ulasamama sorunuda yasatmadık Şuna eminimki kendi çapında yaşadıgın problemleri kiminle calısırsan calıs yasamaya devam edecegindir ben bunun kanaatindeyim. Yaşın 16 idi yanlış hatırlamıyorsam yanlışsa özür dilerim senden ama sen ufak bi problem yaşadığında sorunu çözmek yerine firmalara forumda görüşürüz vs. tehditler savurursan ben bu olayda kasıt ararım açıkcası. Sana bu sektörde başarılar dilerim. Benimle msn de irtibata gecersen gereken işlemleri yapıp "Sana daha fazla magduriyet yaşatmadan" çalışmamızı sonlandıralım.

Konunun daha fazla uzamasını istemiyorum herkesden özür dilerim.

Saygılar,