ben pleskin yedekleme sistemine pek kıl olduğumdan şöyle birşey kullanıyorum
crona bağlıyorum bunu her gece
Alıntı
#/usr/bin/!
tarih=$(date +%F)
sqldosyasi=($tarih"_veritabani.sql")
mysqldump -u kullanici -pşifre veritabani > /var/www/vhosts/site.com/httpdocs/"$sqldosyasi"
php'nin çoğu şeyinin zaten shell programlamadan gelmesinden dolayı kolay oluyor