Arkadaşlar bu siteyi bi kaç arkadaşım gördü ama herkesin taktığı konu şu üstteki menüler hiç kimse orayı beğenmiyor oysaki sadece birşey olsun istemiştim eleştirilerinizin yanında birde ne gibi bir şey yapmam gerektiğinide söyleyebilirseniz sevinirim. Eğer bu link şeklinde olursa çok makbule geçer şimdiden çok teşekkürler...