ben firma yada kişilere kesinlikle birşey demiyorum ki zaten bu benim haddime düşmez. benim sorduğum ya da sorguladağım şu. Yani bir P+ suncu alınıp bölünüp satılmalı mı yoksa bu iş için yapılmış cihazlar mı kullanılmalı ?