Demek ki adsense banlamakta haklı o zaman neden zırt pırt başlık açılıp duruyor? O başlığı açanlar suçsuzdur, hile yapmamıştır belki de? Ama bu hile yapan çoğunluk yüzünden diğerleri de yanıyor. Kurunun yanında yaş da yanar misali...