sanal adlı üyeden alıntı:
Merhaba,
Elinde interspire ın SiteCenter scripti var mı acaba?
Ben daha önce bir iki yerden bulmuştum ama ne yazıkki hiçbirisi de çalışmadı.
Versiyonu önemli değil, yeterki çalışan bir şey olsun.
Selam-sevgi...
biraz acıkalrsan sevinirim yanai işlemi nedir ?? örnek varmı elinde site v.ss