muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
popup reklam da alırım ama alamam

şu yönden alamam. şimdi bu ultrasponsor var ya. bi arkadaş var hitimiz aynı gibi bi şeydir. o orayı kullanıyo bugün 12 13$ çıkarmış. bana dedi sende kullan ben yok dedim günde 12 13$ için popup açmam.
yani aylığa vurunca baya yukarı bi rakam çıkar onun için ne siz sormuş olun ne de ben söylemiş olayım
Peki para almış m hiç ?