Arkadaşlar forumdaki sayfalara baktım soruma yanıt olacak cevap bulamadığım için başlık açtım. Görmediysem ve eğer varsa şimdiden özür dilerim.
Benim sorunum php'de hazırladığım insan kaynakları formuna kontrol eklemek. Mesela ad alanını doldurmak zorunlu olacak kişi eğer doldurmazsa uyarı mesajı gelecek. Bunu javascriptle mi yapayım yoksa php ile mi?Bu arada bilgiler veritabanına kayıt edilmiyor. Mail şeklinde admine gidiyor. Yardımcı olabilecek arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum.