yav o kadar zormu? neden bu kadar zor. ben oturup visual basic te okey oyunu yazdım mesela.. (bilgisayara karşı oynanan cinsten) flash, action script te biliyoduk bi zamanlar.. ama tutturdunuz bi javada java.. hayır birisi ışığı gösterse hemen yazmaya başlıycam.. kolay olmayabilir.. ama bizler napıyoruz bişey yapmak için önce başkasının yapmasını bekliyoruz. eee kimse yapmayınca.. küllüyen taklidiz vesselam... o nedenledirki oyun siteleri bir kaç tane..