İsterse 5 milyon tane arama motoru olsun. Ne farkedecek?
Çoğu arama motoru zaten kaynağını diğer arama motorlarından çekiyor.
Ben sitemi ne altavistaya, ne yahooya, ne msn live'a eklemedim.
Ama hepsindede çıkıyor.
Zaten ileride herkesin google arama motoru alt yapısını kullanacağını düşünüyorum.