MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 tane olan reputation dan bahsediyorum
Valla onu radmin'e sormak gerekiyor. Ben daha smod olmadan önce kendisi eklemişti o puanları. Benim ile alakası yok. Kaldıki böyle bir açıkda yok vbulletinde "ekstre rep için"