Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım script i düzgün yazmayı denesen olmazmı ?


Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script Script



Olmuyorsa betik dersin
Konumuz Yazma şeklimizmi veya turkçeyimi tartışıcaz şimdi

Scpinrt veya Script dikkat etmemişim olamazmı + anlayan anladı.

Post yazmak için post yazmaa bence

En Dogal Olarak Script Arıyorum Konumu Açtım.....

Varsa Paylaşırsan Sevinirim Yoksa, Herkes Gibi Okuyup Geçersin

Saygılarımla....