Hosting paketlerin maksimun %15 CPU oranı var diye biliyorum. Hostcini kaliteli bir firmadır aynı yerden alacaksanız sunucu hizmeti almanızı tavsiye ederim çünkü elinde sonunda forumdan dolayı sıkıntı cekeceksinizdir.