trickster bunları neye dayanarak soluyorsun acaba kanıt varmı dogruluk payı nedır yada
çalıştığım bir firma değil başta söyliyim. 2 arkadaşım çalıştı burayla. memnuniyet sıfır. onların dediklerine göre NetLine bir bilgisayar satış ofisi. ofisin bir bölümü de internet cafe olarak işletiliyormuş. demekki iki kabin koyup datacenter hizmeti de veriyorlar...