Konu
Sponsor arıyorum
14-04-2007, 14:34:20
#9
tt-sistem
Dr.Wave adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
windows olmasa idi hemşoya olurdum ama win
allah razı olsun toprağım. win olsa iyiydi tabi.