Konu
bir standart olsun
02-01-2006, 03:47:08
#5
yakese
bu işlerde standart olmaz bence 10000 gönderip 5 birimlik işime yarayacağına 10 göndersin yine 5 lik işime yarasın eğer ürün tanıtmıyorsanız abartı hitin manası yok