telif hakkı yasasına gore boyle bir hakkım yok ancak sitedei adsense kodlarını kaldırdıgımda sanırım hakkım oluyor cunku referans vererek yayınlıyorum.
kaynak gosterilerek, kazanc amacı olmaksızın kullanilabilir diye biliyorum (yanlisim olabilir)
Ancak bana kadar uyarılması gereken oldukca cok site oldugu icin boyle bir site yaptım.
haber sitelerinin kac tanesi dha vb ye telif ve yayınlama ucreti oduyor sizce?
ps: zaten yasalara gore yazılar kisisel olarak degil de ziyaretciler tarafından eklendigi gorunecegi icin cok sorun cıkacagını sanmıyorum.
bi digeri ise zaten bu siteden oyle yuksek kazanc vb beklemiyorum.
kendi ihtiyacım olan bir sistemin webe uyarlanmıs hali...
iyi calışmalar...