Konu
Msn'e giremiyorum :(
12-04-2007, 21:17:30
#106
123oo
Üyeliği durduruldu
ala ala çok garip ben hiç bir zorluk yaşamadan girdim hemde saat 6dan beri onlineyim... ama sıkıntıdan patlıyorum kimse yok msnde