iskorpitx sin işi gücü yok senin dandirik! siteni hackleyecek
kanal1 e çıktı adam 3 saatte 100 aşkın danimarkalı siteleri hackledim dedi
kendi yazmış olduğum programla dedi
bence o başkasıdır,kendide söyledi türk hackerlara yardımcı olmadığım için beni sevmiyorlar dedi
geçmiş olsun kardeşim,uyarı da bir bakıma bence hackerlıkdır
en azından küfür ettirmezsin kendine