abi ben konuyu maxigeyike atacaktım bi mod arkadasım atarsa iyi olur.
Geyik konusu çünkü;
iskorpitx kendine hackerim diyen yada kendini herkesin önüne cıkartan adama ben lamer bile demeyecem ama daha altı var mı ki