Konu
Lamer iskorpitx Hacklendim :(
12-04-2007, 03:26:49
#9
orumcek
Üyeliği durduruldu
abi ben konuyu maxigeyike atacaktım bi mod arkadasım atarsa iyi olur.
Geyik konusu çünkü;
iskorpitx kendine hackerim diyen yada kendini herkesin önüne cıkartan adama ben lamer bile demeyecem ama daha altı var mı ki