daha asp editlemeyi bile bilmiyosun frontpage siz iş yapamıyosun daha geliyon küçüklük anılarını anlatıyon kardeşim ilk önce aç siteni sonra takas iste benim sitelerimle takas makas olmaz....

bu arada senin nickinde de pek hayır yok haaa black-code ne kardeşim bu siyah bi kod varda biz mi bilmiyoz...