Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Googlebot sitenden çıkmaması çok güzel. birde ilk sıralarda çıkma birazda aranılan kelimenin rekabeti ile ilgili.Sandbox olayını ben hala tam anlamı ile anlamış değilim ama insallah girmezsin .umarım siten daha iyi yerlere gelir başarılar.