troy adlı üyeden alıntı:
ben oyuncan'ı iyi bir fiyata (benim için gayet iyi) amerikalılara geçenlerde sattım 100bini görüyordu hafta sonları. Özellikle amerikalılar HİT fakiri olduklarından hiti görünce ağızları açık kalıyor. Sahibi satmak isterse sitepoint iyi pazar.
Sattınmı abi güzelim siteyi.
Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sattınmı abi güzelim siteyi.
sattım hemde bayağı iyi bir fiyata