****** digitalpoint de bakarsan adamalr forum sag ust köşesinde dediğin taktiği uyguluyorlar bir nevi .. yani random olarak varklı adsense kodlarını çıkarıyorlar farklı renklerde.. bende senin dediğin gibi bi durum yani ban sebei değildir yoksa dp kullanmazdı