Sandbox'a gebe bir site. Benim bilgisayarımda site açılırken çok zorlanıyor. Bu bilgisayarın normalin üstünde bir bilgisayar olduğunu düşünürsek normal kullanıcılarda nasıl açılır merak ediyorum. Herkes gıptayla bakıyor şimdilik.