toolbar adlı üyeden alıntı:
çok teşekkür ederim bende de aynı yazı çıktı, umarım yarın gelir, hoş zor ama ne yapalım :S işten izin aldıydım, cumartesi de gelse olabilir aslında tabi cumartesi çalışıyorlarsa.
dhl normalde cumartesi de çalışıyor.. ama yılbaşı olduğu için belki çalışmayabilirler, bilemem.