toolbar adlı üyeden alıntı:
çok teşekkür ederim

bende de aynı yazı çıktı, umarım yarın gelir, hoş zor ama ne yapalım :S işten izin aldıydım, cumartesi de gelse olabilir aslında

tabi cumartesi çalışıyorlarsa.
dhl normalde cumartesi de çalışıyor.. ama yılbaşı olduğu için belki çalışmayabilirler, bilemem.