configuration.phpyi kurulumda bana verdiği codelardan oluşturdum sadece başka hiçbişey yok:S yani bu sorunu vermesinin sebebini hala anlamış deyilim headerlarda çokta anlamlı bir code olsa yine bir nebze...

deli olcam site güzel görünüyor ama 4 satır uyarı war üstte:S arkadaşlar bu arada benim imzmdaki siteme mysql.php ben oluşturmadım ondan dolayı bilmiyorum pek oluşturmasını başka scriptler denedim subdomain açıp onlardada aynı tür 2-3-4 satır yazılar yazıyordu genelde mysqL la ilgili sorulardı galiba buda öyle bişey ama nasıL mysqL.php yaratabileceğim bilmiyorum

off
Arkadaşlar ne yapsam "Çerezler açık olmak zorunda!" yazıyor çerez benim tarayıcımdaki mi dedin explorerdan actım yine aynısı :S