bu fiatlar alış fiatı.daha önce uyardım kendisini.tekrar buraya yazıyorum.
hangi amaçla bu fiatdan veriyorsun. ? sıfır kar alarak
hatta dolar kurundan zarar ederek ?
Hostbank kurdan felan zarar ettiğim yok gördüğün gibi Dolar olarak yazdım,
bu fiyatlar alış fiyatı değil, yanılmıyorsam Layeredtech bayisisin bu fiyatların düştüğünü sende biliyorsun, sunucu sayına göre LT nin indirim politikası var, ayda bir sunucudan ortalama 10 dolar kar ı sen beğenmiyor olabilirsin.