Konu
28 Aralık 2005 - 17:24 - Ödeme...
28-12-2005, 20:40:56
#2
A3raham
bizde işlemde diyo
küçük bir araştırmayla olayı anladım.
dolar isteyenler onay aldı...
ytl isteyenler henüz işlemde. az sonraaa