SaTuRN adlı üyeden alıntı:
Pek incelemedim ama Türkiye'de böyle bir site sitenin yapılmış olması bile çok hoş. inşallah hepimiz için hayırlısı olur.
Yalnız bu bütün girilen linklerin ayrı pencerede açılıyor olması gerçekten pek hoş olmamış. biraz tasarım desteğine ihtiyaç var gibime geliyo
Aynen, bence daha profesyonel bir tasarım gerekli.